De la vis la realitate!

(o postare pur-subiectivă)

Unii visează, alții-mai puțin, dar știu să-și pună visele in practică foarte eficient. De ce scriu despre asta… am vorbit cu oameni cu stare (adică peste 30 ani și cu un salariu stabil), cu bani și cu vise, cu vise frumoase pe care nu se grăbesc să le realizeze și poate că nu le vor realiza niciodată.

Ciudat, si primul gând ce-ți trece prin cap „de-aș fi eu in locul lui”, dar bine că nu sunt! La ce bun să fiu in locul omului care are ce trebuie dar nu face ce trebuie?! Poate doar ca să pot face eu altfel… Mi-a zis odată cineva, știind că sunt din R.Moldova, „…știi, de mult timp imi doresc să vizitez toate cetățile de pe Nistru, dar, nu găsesc timp…” cum poți să nu găsesti timp?!

Vreau să vizitez ce încă nu am văzut pe lumea asta, și nu am văzut atât de multe încât nu cred că o viață mi-ar fi de ajuns. E bine să incepi cu locurile ce sunt langă tine, extrem de accesibile, tot ce ține de România, Moldova. Apoi… Amsterdam, Praga, Londra, Roma, Budapesta… lista continuă la nesfârșit.

Se zice că dacă iți doresti ceva, trebuie să scrii pe hârtie, și, mai devreme sau mai târziu, visul va deveni realitate.

Deci, primul lucru pe lista viselor este să călătoresc 🙂 E ok!

Vreau să termin facultatea și să-mi găsesc un servici’ în domeniu (ce este cam complicat în zilele noastre)-vis din categoria firescului, cred că toți îsi doresc asta. Și să nu mai fie criza economică mondială că s-a săturat toată lume de ea 😉

…dar există și vise „marunte”, pe care nu ai cum să le prognozezi și să le planifici în nici un fel. Ele sunt spontane și doar ele te fac fericit.

  • să te trezești dimineața și să mai trăiesti o nouă zi plină, de fiecare dată, diferită de precedenta,
  • să auzi glasul blând al mamei care-ți mângâie ființa,
  • să te uiți la cer intr-o noapte când cerul e foarte senin și instelat/să prinzi trecutul,
  • să privesti in ochii persoanei de lângă tine și să citesti acolo „te iubesc”,
  • să te prindă o ploiță de vară pe stradă și să te ude până la piele atunci când toată ziua părea că va fi doar soare,
  • să faci un copil să zâmbească,
  • să te trezesti dimineața și să simți aroma fină de cafea,
  • să visezi că zbori,
  • să te încăpățânezi să obții ceva și, in final, să ințelegi că nu ai făcut-o degeaba, că a meritat să lupți pentru cauză…

… … …

Nu vă temeți să visați și visele neapărat vor deveni realitate. Transformați visele in realitate! Lasă in urmă tot si trăiste clipa, aici si acum!

4 gânduri despre „De la vis la realitate!

  1. Pingback: De la vis la realitate! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Camil

    Uite că eu mi-am făcut timp şi am reuşit să văd toate cetăţile de la Nistru, cu toate riscurile ce implică o călătorie în PMR. Deci se poate, voinţă mai trebuie

    Răspunde
  3. Maestro

    aveți grijă la ce visați, s-ar putea să vi se întâmple 🙂

    …și criza economică mondială are și ea părțile ei bune, îi face pe oameni mai inventivi, le cere schimbare …poate e spre bine 🙂

    Răspunde
  4. Moi

    Nu lasati sansa sa treaca pe lânga voi ! Continuati sa creati vise , daca vi se pare ca dureaza prea mult ca „sa se intâmple” , fortati un pic. Numai cine nu incearca nu are . Prima regula : ca sa câstigi , este sa joci . Si , in epoca in care traim , trebuie , din când in când , sa ii inviti TU pe altii la joc .

    Răspunde

Lasă un răspuns

