Dor de tine

– În chipul meu nespus de omenesc,

Tânjând mereu să-ți definesc făptura,

Mă zbat, mă chinui și înebunesc,

Săpând un dor prea greu, fără măsură.

– Mă dor secundele, mă pierd în van!

Nu știu afară dacă-i zi sau noapte…

Și uite c-a trecut, parcă, un an

Fără de tine, în singurătate.

– Ce greu mi-a fost si ce greu îmi va fi

Să te iubesc asa o vesnicie…

Nu-ți cer nimic, eu doar te voi iubi,

Căci fără tine viața mi-e pustie.

– În felul meu nespus de omenesc,

Tânjând mereu să-ți regăsesc făptura,

Când ai plecat nu zis-am „te iubesc”,

Dar ți-am lăsat un dor peste măsură.

2 gânduri despre „Dor de tine

Lasă un răspuns

