C’est la vie?!

Consideram odată că poeziile de adio nu țin de mine, mă bagă în depresie și încerc să le evit. Acestea trei s-au impus forțat… și știu că e ultima dată când le scriu…

Dacă viața e doar așa, așa cum apare ea aici, nu cred că merită trăită… Dar viața nu e așa. Ea cu siguranță e altfel!

.

Pentru că te mai iubesc!

Doar pentru că te mai iubesc,

Am să te las… te părăsesc…

Nu vreau să fii iubitul meu,

Da, fără tine-mi va fi greu…

Nu vreau regrete, amăgiri,

Absurde vise, amintiri!

Te vreau pe tine, dar te las.

Nu fac, n-aş face nici un pas…

E prea târziu şi complicat

Şi-am degradat.

Ne-a mai rămas să mai trăim,

Departe o viaţă să fim…

Eu te sărut. Să mă săruţi

Şi să mă uiţi!

.

Să mă petreci!

Să mă petreci din vise,

Din gând să mă petreci!

Adevărat e! Crede!

Şi uită-mă în veci.

Nu mă-ntreba pe mine,

Când știi și tu de ce…

Spre tot ce mai rămâne!

Din dragoste!

.

În negru

E întuneric și pustiu.

Știu: cum am fost nu voi să fiu!

Știu, ai iubit!

Știu, m-ai trădat

Și e păcat!

În beznă Soarele s-a dus,

Nici Lună nu-i, nici stele nu-s.

Un negru de neant uzat

Ceru-a spălat.

Nu voi să te iubesc mai mult,

Va fi doar țăndări al tău cult!

Ce l-am creat cu-atâta greu

Iubitul meu!

E negru-n suflet și în gând,

Uitările mă trec pe rând.

Din toate știi ce-a fost mai greu…

Să mor doar eu!

E întuneric, vis pustiu…

Știu: cum am fost n-am să mai fiu!

Știu, am iubit!

Știu, am sperat,

Păcat!

Lasă un răspuns

