la Teatru

Aseară am fost prezentă la spectacolul de teatru „O noapte nebună, nebună” susținut de Teatrul Mihai Eminescu Botoșani la Suceava… (Adaptare după Ray COONEY, Regia artistică: Alexandru VASILACHE). O piesă de excepție, o comedie care a făcut toată lumea din sală să râdă cu gura până la urechi. Am reușit să aflu câte ceva despre piesă înainte de spectacol, dar oricum, am rămas plăcut surprinsă. Vă recomand să mergeți dacă veți avea vreodată posibilitatea.
Mă gândesc că a treia oară am onoarea să merg la teatru și să admir cum actrița de pe scenă se dezbracă cel puțin până la sutien. Oare publicul din ziua de azi doar pentru asta vine la teatru? Asta așteaptă? În asta constă priza, punctul culminant? Nu vreau să cred că decența nu mai există…

Am rămas cu amintirile unei seri frumoase. Un mulțumesc frumos actorilor pentru ceea ce fac.





4 gânduri despre „la Teatru

  1. Anastasia

    Nu cred că la teatru se vine ptr a vedea niște faze mai ”picante”, pana la urmă nu au fost atât de ieșite din comun, majoritatea erau majori. Dar, cred că publicul e insetat de ceva nou, de a schimba atmosfera de zi cu zi. Și un spectacol, o piesă de teatru este tocmai cea mai bună alegere.

    Răspunde
    1. Theia Autor post

      Cu siguranță, sunt doar pentru… teatrul se cere și se dăruiește, nimic nu-l poate înlocui, cu toate că suntem în sec XXI. Mă întrebam unde e decența… pentru că scenaristul, de obicei, nu face altceva decât să satisfacă cererea. Cererea e ceea ce vedem pe scenă.

      Răspunde
  2. Anastasia

    Cererea nu a fost facută în urma unei analize, a unui eșantion foarte mare, este o mică parte din public, dacă mergem după cele spuse de tine. Eu însă rămân de altă părere, nu pot vorbi în numele tuturor. În zilele noastre nimic nu-mi mai provoacă mirare.

    Răspunde
  3. Pingback: la Teatru - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

