La simfonic #2

29 martie, Suceava, Universitatea „Ștefan cel Mare”…

Un alt concert, Concert cameral susținut de Ansamblul de Suflători al Filarmonicii de Stat „Moldova” Iași, care a făcut cât 10 vieneze geniale luate la un loc. Concertul face parte din seria de concerte pe care vom avea marea fericire de a o urmări, după câte am înțeles. Următorul se anunță a fi la începutul lui aprilie.
Am așteptat evenimentul cu sufletul la gură. N-am mai mers la simfonic de pe la începutul iernii  și ce dor mi-a fost… mai ales că am o slăbiciune pentru suflători (instrument muzical), îmi amintește de casă, Nistrul meu cu apă lină și copilărie.

Așteptările mi-au fost depășite. Și acum sunt numai impresii.

Am avut în program:

Wolfgang Amadeus Mozart, una din creațiile măriei sale cu nr 387, presupun că e ăsta 🙂 nu am găsit-o decât pentru instrumente cu coardă

(următoarea nu a fost… e tot genială)

Charles Gounod – „Mica Serenadă” și

Jean Francaix – „Șapte dansuri”, pentru că nu e de găsit, vă propun spre audiție, în cele ce urmează „Clarinet Concerto” de acelaș compozitor

O seară minunată. M-a întristat totuși ceva, nu mă așteptam să vină atât de puțină lume, practic 1/3 sală era goală. Păcat!

Iar pe final, la bis, publicul a avut parte de o surpriză, un scurt colaj de opere cunoscute a marilor compozitori.

Magnifique! Merci beaucoup!

Lasă un răspuns

