ecoul

Țin minte poezia:
„A fost război. Ecoul lui și-acum mai sună…”
A fost război… și tot ce-a fost cândva acum e humă.
Și morți au fost, murit-au și feciori, și frați… de-a valma,
Pierdut-am tot, războiul mi-a luat-o și pe mama
Și eu murit-am în acel război.
Vor trece anii, veți muri și voi!
A fost o catastrofă de amploare,
Ceva ce-n suflet tot mai aprig doare,
Ceva ce mai persistă în inimi și în gând
Și ce-a mai sângerat mulți ani, mulți ani la rând.
A fost război… Ecoul lui și-acum mai sună,
Din tot ce-a fost cândva rămas-a numai humă.
Murit-am singur în acel război,
Să nu dea Domnul să muriți și voi!

Lasă un răspuns

