vis ciudat

E ciudat să simți cum îți sare inima din piept, nu-ți mai ajunge aer și nu te mai poți opri din lacrimi care scaldă amândoi obrajii. Plâng de fericire sau nu… nu mai știu. Nici nu mai contează. Sunt un laș, un laș care a știut asta dintotdeauna. O naivă fără margini care a reușit să ascundă atât de iscusit realitatea de sine însuși. Fiecare lacrimă îmi face atâta rău! Pate că e mai bine, e mai bine că am fost și sunt așa…

Încerc să strig și mă trezesc. Mă trezesc cu larimi în ochi… de fericire sau nu, nu mai contează. Fiecare lacrimă îmi face atâta rău… Am visat cel mai ciudat vis, un vis în care am zburat…

Visare:

Mă sufoc,
Zbor…
Plâng-
Mor.

2 gânduri despre „vis ciudat

Lasă un răspuns

