The Croods

De ceva timp (şi aici mă refer la câţiva ani, mai puţin de când mă ţin eu minte şi mai mult în ultimii 2-3 ani) mă uit la animaţii – îmi plac animaţiile şi mă uit din plăcerele la desenele noi.

Astazi vreau să vă recomand filmul la care m-am uitat aseară, se numeşte „The Croods”. Este o comedie de familie, foarte drăguţ de altfel. Dacă găsiţi versiunea 3D sau o calitate mai bunicică şi aveţi pe acasă un proiector cred că ar merge perfect, o adevărată seară de film în familie – have fun! Mai jos găsiţi şi un trailer la filmuleţ.

Lasă un răspuns

